loading...

مدیریت کسب و کار MBAو DBA در رشت

بازدید : 37

اهمیت شرکت در دوره های MBA برای راه اندازی کسب و کار و دوره MBA در رشت 
 


توسعه و پیشرفت کشور از طریق ارتقاء کیفیت مدیریت در سازمان ها به دست می آید و در واقع از طریق ارتقاء مدیریت است که می توان بهره وری را افزایش داد و همچنین با استفاده از روش های هوشمندانه مدیریتی است که می توان از ظرفیت ها و امکانات موجود نهایت استفاده را برد و کالا و خدمات بیشتری را به بازار ارائه داد. به منظور اینکه بتوانید در نقش مدیر توانمندی های خود را افزایش داده و به نحو احسن در یک مجموعه سازمان یافته کار خود را مدیریت کنید بایستی مهارت های مورد نیاز برای ظاهر شدن در نقش یک مدیر را به خوبی آموخته و آمادگی کامل برای حضور در بازارهای کار را داشته باشید.

 

اهمیت شرکت در دوره های MBA برای راه اندازی کسب و کار و دوره MBA در رشت 
 

این روزها افراد زیادی هستند که به فکر راه اندازی کسب و کار خودشان هستند و با داشتن این نظریه در ذهن شان که “می خواهم مدیر خودم باشم” اقدام به راه اندازی یک کسب و کار می کنند. راه اندازی کسب و کارهای شخصی و استارتاپ های نوپا ایده بسیار خوبی است و می تواند باعث شود که شما بتوانید پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشید و صاحب کسب و کاری برای خودتان باشید اما مسئله ای که نباید نسبت به آن غافل شوید این است که بازارهای کار امروزه به شدت رقابتی هستند و اگر لحظه ای از خود و کارتان غافل شوید از تمامی رقبای تان عقب می مانید، اما با توجه به رقابتی شدن بازار کار و سخت شدن شرایط موجود اگر به این فکر هستید که برای خودتان کار کنید و مدیر خودتان باشید بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه شد.

پیشنهاد ما به تمامی افرادی که به فکر راه اندازی کسب و کار و یا استارتاپی نوپا هستند این است که در دوره مدیریت کسب و کار شرکت کرده و نسبت به این علم دانش کاملی به دست آورند. شاید این گونه گمان کنید که به منظور راه اندازی یک استارت آپ نیازی به هیچگونه آموزش رسمی ندارید، این درست است اما آنچه که انکار ناپذیر است این است که تمامی استارتاپ های راه اندازی شده با موفقیت به مسیر خود ادامه نمی دهند و بیش از نیمی از آن ها در ادامه راه متوقف می شوند. راز شکست و موفقیت این استارپ ها در نحوه مدیریت کسب و کار می باشد. اگر شما فردی بی تجربه هستید و به دنبال این هستید که از نقطه صفر شروع کنید بهتر است که قبل از انجام هر کاری بر روی دانش خودتان سرمایه گذاری کنید و این را به خاطر بسپارید  که سرمایه گذاری بر روی مهارت های شخصی از بهترین کارهایی است که هر فرد می تواند برای توسعه شخصی اش انجام دهد.

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311
ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی سه شنبه 31 فروردین 1400 زمان : 12:55 نظرات (0)
بازدید : 39

دوره MBA چیست؟ سرفصل‌های رشته MBA چیست؟ دوره MBA در رشت 


مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند و رشته MBA برای چه کسانی مفید است؟
  اگر به کارآفرینی فکر می‌کنید و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید، بی‌تردید مجموعه درس‌های رشته MBA یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

  اگر در سمت‌های مدیریتی یا سرپرستی اشتغال دارید یا چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره MBA می‌تواند برای شما مفید باشد.

  اگر از کیفیت ارتباط خود با همکاران یا مدیران‌تان راضی نیستید، یا فکر می‌کنید رابطه‌های شغلی شما هنوز می‌تواند بهتر شود، احتمالاً دوره MBA می‌تواند در این زمینه کمک ارزشمندی باشد.

دوره MBA چیست؟ سرفصل‌های رشته MBA چیست؟ دوره MBA در رشت 

MBA چیست؟
  دوره مدیریت MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد؛ اگر چه شکل و سرفصل‌های آن به تدریج تغییر کرده است.
MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است و البته گاهی در نوشته‌های فارسی، آن را به صورت ام بی ای هم می‌نویسند.

  دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. به همین علت، عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد دنبال می‌کنند.

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311

ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی سه شنبه 31 فروردین 1400 زمان : 9:25 نظرات (0)
بازدید : 33

محتوای درسی دوره DBA در رشت 

 

بدیهی است که در دوره‌های DBA مسائل مربوط به رهبری، مدیریت در ابعاد کلان و برنامه ریزی برای آینده سازمان مورد بررسی و بحث قرار می‌گیرد. اما هر یک از این سرفصل‌ها دقیقا به چه معنی هستند؟

- رهبری سازمانی

آموزش‌ها در این فصل از دوره DBA با محوریت چهار اصل مهم مدیریتی ارائه می‌شود.

۱-رهبری موثر بخش‌ها و گروه‌های مهم سازمان

۲-مدیریت ارتباط بخش‌ها و تیم‌های مختلف سازمان

۳-هدایت موثر سازمان در جوامع اقتصادی، حوزه‌ها کسب و کار و اجتماع

۴- مدیریت و رهبری روابط برون سازمانی با مراکز و سازمان‌های مشابه

 

محتوای درسی دوره DBA در رشت 
 

موارد دیگری که حول محوریت اصلی این فصل آموزش داده می‌شود شامل توسعه رهبری، ارتقاء فرهنگ سازمانی، اثر گذاری بر اعضای سازمان و توسعه‌ی رهبری در بخش‌ها مختلف می‌گردد.

- تصمیم‌گیری براساس ریسک (مدیریت ریسک)

امروزه فضای حاکم بر جامعه‌ی هدف در کسب کارها تحت تاثیر متغیرهای موثری مانند بازار رقابتی، قوانین اجرایی دولتی و تحولات تکنولوژیک و فناوری، تصمیم‌گیری‌های عملیاتی سازمانی را ریسک‌پذیر و برپایه‌ی داده‌های جزئی و کوتاه‌مدت کرده است. بررسی این متغییرهای سازمانی، روانی و اجتماعی و تاثیر کوتاه مدت و بلند مدت آن‌ها بر پروژه‌های عملیاتی مختلف سازمان و رهبری راهبردی آن از موارد دیگر مورد بررسی در این دوره خواهد بود.

- اخلاق، مسئولیت ها و اثرات اجتماعی

لزوم برقراری و حفظ صداقت و شفافیت در کسب و کار و تاثیر آن بر موفقیت سازمان، هدف اصلی این بخش از دوره DBA است. همچنین دانش پژوهان در این بخش به بررسی نقش ثبات آرمان، قانون، اخلاقیات سازمانی و تعهد کامل به اساس‌نامه‌ی سازمان، در فعالیت‌های مجموعه و نگاه و رای سهام‌داران و همکاران برون‌سازمانی به آن می‌پردازند.

 

شماره تماس ثبت نام دورهDBA در رشت :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com
 

کاظمی سه شنبه 31 فروردین 1400 زمان : 9:20 نظرات (0)
بازدید : 38

رشته مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات دوره کسب وکار در رشت 

 

 

تعریف و هدف:
مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات به منظور پرورش مدیران کارآمد برای اداره سازمان​های اقتصادی، اجتماعی، تولیدی وخدماتی طراحی شده است.

هدف دوره مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات پذیرش فارغ التحصیلان دوره​ های کارشناسی در رشته​ های مختلف به خصوص رشته​ های فنی و مهندسی و پرورش افرادی است که قادر باشند در زمینه​ های ذیل انجام وظیفه نمایند:

1- اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی نظیر بخش​های تولیدی، بازاریابی وفروش، اطلاعات ومالی.
2- ایجاد تحول دریک بخش تخصصی سازمان.
3-طراحی، هدایت و رهبری تحول درکل سازمان پس ازکسب تجارب عملی در مدیریت.
4- کارآفرینی با ایجاد فعالیت​های جدید در درون سازمان یا ایجاد سازمان های جدید.
5- ارائه خدمات مشاوره​ای و مطالعاتی در زمینه​ های مزبور به مدیران سازمان های اقتصادی و اجتماعی.

 

رشته مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات دوره کسب وکار در رشت 

 

زمینه​ های فعالیت فارغ التحصیلان مدیریت کسب وکار:
1- اداره امور واحدهای ستادی سازمان های تولیدی و اجتماعی درجهت کمک به مدیران این سازمان ها برای اداره مؤثرتر سازمان های خود.
2- اداره وراهبری مؤثر وکارآمد یک سازمان یا یک بخش تخصصی نظیر بخش​های تولید، تحقیق و توسعه، مالی، فروش، پرسنلی و اطلاعات.
3- ایجاد تحول دریک بخش تخصصی سازمان با تجدید تشکیلات، رویه​ ها و شیوه​ های اداری آن بخش.
4- کارآفرینی دریک سازمان برای شروع فعالیت​های جدید یا ایجاد و اداره سازمان های جدید.
5-طراحی تحول درکل یک سازمان و رهبری و هدایت تحولات کلی بعد از کسب تجربیات مدیریتی.

فارغ التحصیلان دوره​ های کارشناسی و مخصوصاً فارغ التحصیلان دوره ​های فنی و مهندسی وارد این دوره شده و در یک آموزش فشرده و پرکار به فراگیری دانش و فنون مدیریت می پردازند. ترکیب دانش تخصصی دوره کارشناسی و آگاهی و تسلط به دانش و فنون مدیریت در دوره کارشناسی ارشد، از فارغ التحصیلان این دوره مدیران کارآمد و مؤثری می سازد که درافزایش کارآئی و رشد سازمان​های اقتصادی- اجتماعی تاثیر بسزایی دارند.

 

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311

ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی سه شنبه 31 فروردین 1400 زمان : 9:18 نظرات (0)
بازدید : 35

تاریخچه MBA : دوره MBA در رشت 


 
MBA در خارج از کشور قدمتی حدودا” 80 ساله دارد و به نظر می رسد که در Wharton Business School وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا متولد شده باشد. گسترش سریع این رشته در سالهای دهه 60و 70 میلادی منجر به این شد که در ایران نیز در دهه 70 میلادی مرکزی تحت عنوان ICMS و با همکاری دانشگاه هاروارد راه اندازی شود که متاسفانه بعد از انقلاب مورد بی توجهی قرار گرفت و منحل گردید. این مرکز علی رغم اینکه تنها دو دوره فارغ التحصیل ارائه کرد لیکن نوستالژی ناشی از آن هنوز در اذهان بخشهای مدیریتی برجسته کشور باقی است. دومین گام در این راستا توسط سازمان مدیریت صنعتی برداشته شد که در اواخر دهه 60 شمسی اقدام به راه اندازی دوره مدیریت کسب و کار Executive MBA نمود لیکن به دلیل عدم تبلیغات مناسب و نیز شرایط دشوار ورود جای چندانی در میان فارغ التحصیلان جدید باز نکرد. سرانجام در اول دهه 80 شمسی دانشگاه صنعتی شریف به اتکای وجهه منحصر به فرد خود اقدام به راه اندازی این رشته با توجه به نیاز شدید کشور نمود. علی رغم این تلاشها، هنوز تا رسیدن به کشورهای توسعه یافته و حتی بسیاری از کشورهای در حال توسعه راه درازی در پیش رو داریم. در حالی که MBA امروزه یکی از معیارهای رشد کشورها محسوب می شود، در سنگاپور با 4 میلیون نفر جمعیت حدود 30 دوره MBA و در آمریکا 700 دوره وجود دارند که در ایران تعداد دوره ها تنها 2دوره(دانشگاه صنعتی شریف و سازمان مدیریت صنعتی) می باشد.

 

تاریخچه MBA : دوره MBA در رشت 
 

تعریف و هدف
دوره کارشناسی ارشد مدیریت سازمان که معادل Master of Business Administration – MBA است به منظور پرورش مدیران کارآمد برای اداره سازمانهای اقتصادی – اجتماعی، تولیدی و خدماتی طراحی شده است.

رشته MBA یا کارشناسی ارشد مدیریت حرفه ای بازرگانی چنانچه از نامش پیداست تنها مدیریت بازرگانی نیست ، از آنجا که در ایران آموزش مدیریت به سه شاخه بازرگانی ، صنعتی و دولتی تقسیم می شود برای اکثر متقاضیان این گمان پیش می آید که MBA تنها در بر گیرنده مباحث مدیریت بازرگانی است و به طور مثال برای مدیریت صنعتی باید به سراغ رشته دیگری رفت در حالی که این تصور کاملا اشتباه است.

MBA مدیریت Business است و Business یعنی کلیه عملیاتی که از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش کالا یا خدمات را شامل میشود و به صورت مکرر اتفاق می افتد

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311
ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی سه شنبه 31 فروردین 1400 زمان : 8:50 نظرات (0)
بازدید : 28

گروه بندی دروس دوره کارشناسی ارشد MBA و دوره MBA در رشت 

برنامه دوره کارشناسی ارشد MBA شامل 58 واحد نیمسالی به شرح ذیل است :

الف- دانش زیر بنائی مدیریت 19 واحد

ب- دانش عملیات پنجگانه مدیران 15 واحد

ج- دانش یک حوزه تخصصی 21 واحد

د- پروژه کارشناسی ارشد 3 واحد

 

گروه بندی دروس دوره کارشناسی ارشد MBA و دوره MBA در رشت 


 

زمینه های فعالیت فارغ التحصیلان
فارغ التحصیلان این دوره با فراگیری دانش و فنون مدیریت قادر خواهند بود در زمینه های ذیل فعالیت نمایند :

•اداره امور واحدهای ستادی سازمانهای تولیدی و اجتماعی در جهت کمک به مدیران این سازمانها برای اداره مؤثرتر سازمانهای خود

•اداره و راهبری مؤثر و کارآمد یک سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولید، تحقیق و توسعه، مالی، فروش، پرسنلی و اطلاعات

•ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان با تجدید تشکیلات، رویه ها و شیوه های اداری آن بخش

•کارآفرینی در یک سازمان برای شروع فعالیت های جدید یا ایجاد و اداره سازمانهای جدید

•طراحی تحول در کل یک سازمان و رهبری و هدایت تحولات کلی بعد از کسب تجربیات مدیریتی

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311
ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 12:23 نظرات (0)
بازدید : 44

کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی در دوره کسب وکار در رشت 
 

 

"جنگجوی باتجربه سعی می کند با برتری استراتژیک بر رقیبش پیروزی یابد و آن را از مردانش درخواست نمی کند."

سون تزو، هنر رزم

از زمانی که سون تزو، ژنرال بزرگ امپراطوری چین در کتاب خود مفهوم استراتژی، به معنی هنر رهبری سربازان، رو توضیح داد تا امروز شاید کاربرد این کلمه گسترش خیلی زیادی داشته. واقعیت اینه که دنیای 2500 سال بعد سون تزو دنیای تغییرات هر روزه و تلاش برای برتری بر موسسات و شرکت های رقیبه، و این یعنی عوض شدن جبهه ها به سمت شرکت ها. استراتژی، هنر رهبری یک موسسه برای برتری در این جنگه و این یعنی یادگیری تمام مهارت هایی که فرایند تصمیم گیری برای رسیدن به اهداف رو راحت میکنه. کار کسی که استراتژی خونده اینه که تلاش کنه اهدافی برای یک سازمان تعریف کنه و برای رسیدن به اون اهداف مسیری رو ایجاد کنه.

 

کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی در دوره کسب وکار در رشت 
 

مهارت های اصلی یک استراتژیست، که اگه قبول شدید این اسم باحال هم همراه گرایش میاد، توانایی تصمیم گیری دقیق و منطقی، تحلیل ساختار کلی یه مجموعه و طراحی و اجرای برنامه های کلی برای رشد کسب و کار و رسیدن به اهدافشه. معمولا این مهارت ها با مطالعه زیاد تقویت میشه و بنابراین، اگه این گرایش رو انتخاب می کنید احتمالا باید منابع زیادی رو برای بهبود مهارتتون مطالعه کنید.

درس برنامه ریزی استراتژیک درس اصلی رشته MBA هست و همه دانشجو ها این درس رو برمیدارن. علاوه بر اون دو درس برنامه ریزی استراتژیک پیشرفته و پیاده سازی استراتژی درسای اصلی گرایش هستن. دینامیک سیستم، مدیریت استراتژیک اتحاد ها و مدیریت استراتژیک تکنولوژی مباحث اختیاری خوبی هستند که مهارت های شما رو به عنوان دانشجوی گرایش استراتژی کامل تر میکنن.

 

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 12:18 نظرات (0)
بازدید : 35

ظرفیت رشد گرایش بازاریابی در ایران چگونه است؟ دوره مدیریت mba در رشت 
 

 

ظرفیت رشد گرایش بازاریابی در ایران چگونه است؟
در کشور ما محیط کسب‌وکار چندان رقابتی نیست و بنگاه‌های دولتی در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت می‌کند؛ به‌همین دلیل، هنوز مفهوم جدی رقابت درک نشده است. در حال حاضر کشور به‌سمت بازارهای رقابتی می‌رود. در این وضعیت بحث بازاریابی بسیار مهم و کلیدی خواهد بود و ضرورت انکارناپذیری دارد.

برای گرایش بازاریابی MBA در دانشگاه چه درس‌های ارائه می‌شود؟
در حال حاضر یکی از دروس تخصصی این گرایش در دانشگاه شریف درس مدیریت است. این درس درباره‌ی مباحث کمّی در بازاریابی بحث می‌کند. درس دیگر استراتژی بازاریابی است که به‌طور عمیق به دنیای بازاریابی نگاه می‌کند. تحقیقات بازار نیز یکی دیگر از دروس تخصصی این گرایش است؛ همچنین دروسی مانند مدیریت کیفیت جزو دروسی است که دانشجویان این گرایش می‌توانند این درس را بردارند و دید خوبی در این زمینه پیدا کنند.

در کشور ما محیط کسب‌وکار چندان رقابتی نیست و بنگاه‌های دولتی در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت می‌کند؛ به‌همین دلیل، هنوز مفهوم جدی رقابت درک نشده است.

 

ظرفیت رشد گرایش بازاریابی در ایران چگونه است؟ دوره مدیریت mba در رشت 
 

چه مهارت‌ها و ویژگی‌های فردی برای ورود به دنیای بازاریابی لازم است؟
این موضوع به این بستگی دارد که در بازاریابی در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید. بازاریابی هم علم است، هم هنر. نکته‌ی مهمی که وجود دارد داشتن ذهنی خلاق است؛ قدرت ایده‌دادن درزمینه‌ی بازاریابی موضوع مهمی است؛ این توانایی صرفاً با کتاب‌خواندن به وجود نمی‌آید. اگر در قسمت‌هایی از بازاریابی فعالیت می‌کنید که با بازار به‌صورت مستقیم در ارتباط هستید، بهتر است فرد برون‌گرایی باشید. برای فردی که هدف تحلیل و کار با داده دارد خیلی درون‌گرا یا برون‌گرابودن تأثیری نخواهد گذاشت.

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311
ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 11:51 نظرات (0)
بازدید : 37

دریچه‌ای برای راه‌اندازی یک کار موفق در دوره مدیریت کسب و کار در رشت 

 

دریچه‌ای برای راه‌اندازی یک کار موفق
مدیریت کسب و کار در درجه‌ی اول یک برنامه‌ریز حرفه‌ای است. کسی که به خوبی و البته به روشنی اهداف سازمان یا کسب و کار خود را می‌‌داند و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی می‌کند. این برنامه‌ریزی شامل کارهای مختلفی مانند برآورد بودجه، داشتن استراتژی و تحقیق درباره‌ی بازار هدف است. شناسایی اهداف در بازرهای کار اینترنتی بسیار اهمیت دارد. مدیر کسب و کار مسئولیت‌ها را تشخصی می‌دهد و آن‌ها را بین افراد تقسیم می‌کند. درواقع او باید کار سازمان‌دهی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. گاهی وقت‌ها لازم است تا چارت سازمانی را بازبینی کند تا گروه‌ها را توسعه دهد یا از تعداد آن‌ها بکاهد. درنهایت یک مدیر کسب و کار موفق است که می‌تواند یک محیط سالم برای کارمندان خود فراهم کند. اما مهم‌ترین و سخت‌ترین مسئولیت او انتخاب افراد مناسب در جایگاه‌های شغلی در سازمان است. یک مدیر برای نوآوری در کسب و کار خود به دنبال افرادی با معیارهای متنوع برای هر جایگاه شغلی در شرکت خود می‌گردد. این دوره به مدیران می‌آموزد که چه افرادی را برای چه جایگاه شغلی در سازمان باید به کار گرفت. علاوه برای دوره‌ی ام بی ای افراد را با بخش بسیار بااهمیت مدیریت بودجه آشنا می‌کند. در این دوره‌ها افراد با نرم‌افزارهای محاسبات بودجه آشنا می‌شوند تا بتوانند یک کسب و کار ایده‌آل را مدیریت کنند.

 

دریچه‌ای برای راه‌اندازی یک کار موفق در دوره مدیریت کسب و کار در رشت 


 

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل مفید بودن این دوره، راه‌اندازی یک کسب و کار مستقل است. بسیاری از کسانی که در دانشگاه یا موسسه‌های آموزشی برای گذراندن این دوره ثبت‌نام می‌کنند، درنهایت می‌خواهند کارآفرین باشند یا یک استارتاپ را رهبری کنند. برای همین است که این افراد می‌خواهند بدانند که چگونه می‌شود یک فروشگاه اینترنتی یا یک کسب و کار پولساز موفق را اداره کرد. این افراد شمه‌ی اقتصادی خوبی دارند و رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانند. یک دوره‌ی ام بی ای به این افراد کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای شروع کسب و کار خود را بیاموزند و با اعتماد به نفس بسیار بالاتری در حرفه‌ی خود سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر همه‌ی این‌ها اگر علاقه‌مند به ادامه‌ی تحصیل در خارج از ایران را داشته باشید، داشتن مدرک MBA شما را چندین پله جلوتر از دیگران قرار می‌دهد. چراکه این مدرک در سراسر جهان معتبر و شناخته‌شده است و ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای‌تان را در خارج از ایران به راحتی میسر می‌کند.

 

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 9:14 نظرات (0)
بازدید : 30

نکات مهم قبل از انتخاب مدیریت کسب و کار به عنوان شغل آینده و دوره مدیریت mba در رشت 
 

 

نکات مهم قبل از انتخاب مدیریت کسب و کار به عنوان شغل آینده
تحصیل در زمینه مدیریت کسب و کار نیازمند تجربه و مهارت در زبان انگلیسی است.
نمره IETLS باید۶.۵ و TOEFL ، ۸۰ در مقطع ارشد باشد.
برای قبولی در این رشته در مقطع دکتری نیاز یه GRE می باشد.
برای بورسیه شدن در MBA باید سابقه کار اجرایی و رزومه قوی را به عنوانه پشتوانه داشته باشید که قبولی بی چون و چرایی در این زمینه خواهید داشت.
دانشجویانی که سه سال سابقه کار مفید دارند بهتر می توانند پذیرش بگیرند.
برای افزایش امتیاز قبولی در این زمینه بهتر است دوره صلاحیت حرفه ای NEBOSH, PMPرا بگذرانید.
برای آشنایی بیشتر با این حوزه فرصت های شغلی بیشتر فارغ التحصیلان را در سایت های کاریابی دنبال کنید و یا در لینکدین نمونه های بیشتر را مشاهده نمایید.

 

نکات مهم قبل از انتخاب مدیریت کسب و کار به عنوان شغل آینده و دوره مدیریت mba در رشت 

فارغ التحصیلان مدیریت MBA باید تحلیل گران توانمندی هم باشند. تحلیل اطلاعات به دست مدیران کسب و کار یکی از رایج ترین روش های MBA است.
اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور می توانند بهترین انتخاب باشند.
بهترین مراکز آموزش مدیریت کسب و کار MBA در اروپا، دانشگاه های آلمان، فرانسه، سوئد و دانمارک هستند.
اگر به دنبال بهترین اساتید مدیریت کسب و کار در دنیا هستید بهتر است سراغشان را در دانشگاه هاروارد آمریکا بگیرید. این اساتید بهترین روش های آموزشی MBA در جهان را دارند که هیچ کجای دیگر نمونه این تدریس ها را نخواهید یافت.
در استخدام در زمینه مدیریت کسب و کار مدرک زیاد ارزش ندارد، زیرا صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ به تجربه و کارآزمودگی تان در این زمینه بیشتر احتیاج دارند.

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311
ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 9:08 نظرات (0)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1400