loading...

مدیریت کسب و کار MBAو DBA در رشت

بازدید : 47

آیا DBA مدرک با ارزشی است؟ دورهDBA در رشت 


 

اینکه بخواهید مدرک دکترا در کسب و کار و هر رشته‌ی دیگری بگیرید، کاملا به شما و تصمیم که برای آینده خود دارید، بستگی دارد. باید بدایند که برای گرفتن مدرک DBA باید زمان بگذارید و هزینه و تلاش کنید. در حالی که رسیدن به این مدرک ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد، اما سودی که از آن به دست می‌آورید بسیار ارزشمند است و از نظر حرفه‌ای و مالی می‌تواند برای شما عالی باشد. اگر عاشق مدیریت و حتی راه اندازی کسب و کار هستید و جاه طلبی برای ادامه تحصیل دارید، مدرک DBA ممکن است برای شما مناسب و همچنین با ارزش باشد.

 

آیا DBA مدرک با ارزشی است؟ دورهDBA در رشت 


 
با دکترای مدیریت کسب و کار چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟
از سمت‌های مدیریتی ارشد گرفته تا مشاوره‌های کسب و کار، مدرک DBA می‌تواند طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی را برای شما فراهم کند. در اینجا فقط نمونه‌ای از مشاغل و صنایعی را عنوان می‌کنیم که می‌توانید با دکترای مدیریت کسب و کار، در آنها مشغول به کار شوید:

بخش‌های خصوصی و غیرانتفاعی
مشاور
مدیریت
کارآفرین یا صاحب کسب و کار
مشاغل آموزشی
مشاغل اجرایی
کار در دانشکده و دانشگاه
مشاغل دولتی
مشاغلی که می‌توانید با مدرک DBA در آنها کار کنید، به اندازه افراد دارای این مدرک تحصیلی متنوع است. همچنین راه اندازی کسب و کار و نیاز به مدیر در آنها نیز به قدری زیاد است که می‌توان با این مدرک در یکی از این کسب و کارها مشغول به کار شد.

 

 

شماره تماس ثبت نام دورهDBA در رشت :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 8:55 نظرات (0)
بازدید : 31

گرایش های MBA و دوره MBA در رشت 

  

مدیران دغدغه هایی متفاوت دارند. برای همین هم گرایش های رشته MBA شکل گرفته اند.

دوره MBA، فرصتی است برای افزایش مهارت های مدیریتی. اما کدام مهارت؟ استراتژی دغدغه اصلی یک مدیر است و بازاریابی دغدغه مدیر دیگر. گرایش های مختلف MBA به وجود آمده اند تا این دغدغه ها را پاسخ دهند.

به طور کل، تفاوت چشمگیری در دوره های MBA از گرایش های مختلف وجود ندارد. تمامی گرایش ها تمرکز خود را بر افزایش مهارت های مدیریتی گذاشته اند. آنچه این دوره ها را از هم متمایز میسازد، سرفصل های درسی است که با توجه به گرایشی که انتخاب میکنید میتواند تا حدودی متفاوت باشد.

 

گرایش های MBA و دوره MBA در رشت 

 

دسته بندی انواع MBA و گرایش های آن بسته به این که دوره مدیریت MBA خود را کجا تحصیل میکنید میتواند متفاوت باشد. اما به طور معمول این دسته بندی را در گرایش های MBA شاهد هستیم:

 

General MBA | جنرال ام بی ای | یا همان MBA عمومی
این گرایش، جامع ترین گرایش MBA و محبوب ترین آن ها است. در آن تاکید ویژه ای بر هیچ کدام از سرفصل ها ومهارتها نیست و هیچ مبحثی از قلم نیفتاده است. در دوره MBA عمومی به تمامی مهارت های مدیریتی با ارزشی برابر پرداخته میشود.

برای مدیری که در دوره های  MBAعمومی تحصیل میکند، استراتژی همانقدر اهمیت دارد که بازاریابی.

 

|شماره تماس   دوره های mba در رشت : 09365058311

ادرس سایت :salafzoon.com

کاظمی یکشنبه 29 فروردین 1400 زمان : 11:48 نظرات (0)
بازدید : 38

گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری ارتباطات: دوره مدیریت کسب وکار در رشت

 

کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری ارتباطات:

رشته مدیریت کسب و کار ( MBA ) بنابر مصوبه 5 آبان 1392 و مندرجات دفترچه های کنکور، هم اکنون در گرایش های زیر به شرح زیر ارائه می گردد:

1-استراتژی، 2-بازاریابی، 3-رفتار سازمانی و منابع انسانی ، 4-سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، 5-عملیات و زنجیره تأمین، 6-فناوری، 7-مالی، 8-نوآوری و توسعه محصول و خدمت، 9-عمومی، 10-سازمان های پروژه محور، 11-خدمات، 12-کارآفرینی، 13-کسب و کار بین المللی و 14-انرژی گرایش بازاریابی

 

گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری ارتباطات: دوره مدیریت کسب وکار در رشت

 

گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری ارتباطات:

در این گرایش دانشجویان با مفاهیم اصلی سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات آشنا می شوند. یک سیستم اطلاعاتی تعامل بین کاربران، فرایندهای کسب و کار، داده و فناوری است. فناوری اطلاعات نیز به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی با به کارگیری فناوری اطلاعات می پردازد. در عصر کنونی اهمیت سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات در دنیای کسب و کار روزبه روز برجسته تر می شود. کسب مزیت رقابتی و عملکرد برتر در محیط رقابتی و پویای کسب و کار دنیای امروز مستلزم کسب توانمندی و تسلط بر سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات است. در این گرایش موضوع هایی مانند تولید اطلاعات با سرعت بالا و کیفیت مناسب، ارزش افزایی مدیریتی از اطلاعات و کاربرد آن در سطوح مختلف مدیریتی، پیاده سازی پروژه های فناوری اطلاعات در بخش های مختلف، و مدل های کسب و کار نوین مبتنی بر پایه فناوری اطلاعات بررسی می شوند.

 

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311

ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی یکشنبه 29 فروردین 1400 زمان : 11:42 نظرات (0)
بازدید : 30

آشنایی با رشته مدیریت، توانایی‌ها، موقعیت شغلی و… در دوره مدیریت کسب وکار در رشت 

 

 

تاریخچه رشته مدیریت
مدیریت، فرایندی است شامل برنامه‌ریزی، فرماندهی، هدایت و نظارت بر تلاش‌های اعضای سازمان و استفاده از منابع به‌منظور رسیدن به اهداف سازمان که در اواخر قرن نونزدهم برای اولین بار توسط فردریک وینسلو تیلور به شکل علمی و امروزی طرح گردید.
مدیریت بنیاد تمام موفقیت‌های بشر است که هدف اصلی آن ارتقاء بهره‌وری و کارایی سازمان است و هر جامعه‌ای برای برطرف کردن مشکلات خود، قبل از هر چیز باید به مسئله آموزش صحیح مدیریت نگاه عمیقی داشته باشد.
در حال حاضر علم مدیریت توسعه چشمگیری پیدا کرده و در بیشتر کشورها جهت پیشرفت کسب‌وکار  و کنترل مجموعه، پیوسته به دنبال بهره‌گیری از مدیران توانا و باانگیزه هستند. کلمه مدیریت را به خاطر برخی دلایل نمی‌توان به‌آسانی تشریح کرد. یکی از دلایلِ آن را که می‌توان نام برد، وسعت دامنه مدیریت و ماهیت پویای آن است. برخی مدیریت را هنر و برخی نیز آن را علم می‌دانند و برخی دیگر ترکیبی از این دو، اما آنچه که بسیار مهم است، نقش و جایگاه مدیریت در جامعه‌ی امروز است.

رشته مدیریت از هر سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد.

 

آشنایی با رشته مدیریت، توانایی‌ها، موقعیت شغلی و… در دوره مدیریت کسب وکار در رشت 

 

مهارت‌ها و توانایی‌های لازم برای رشته مدیریت
دانشجویان رشته مدیریت باید خلاق و قدرت تصمیم‌گیری خوبی داشته باشند.توان رهبری، اعتمادبه‌نفس، روابط اجتماعی عالی، قدرت تجزیه‌وتحلیل و فن بیان قوی از توانایی‌های موردنیاز برای دانشجو رشته مدیریت و تمام گرایش‌هاست.
دانشجویان این رشته بخصوص در گرایش‌های بازرگانی و صنعتی باید به مسائل تجاری و اقتصادی و محیط بازار علاقه‌مند باشند و به دروس ریاضی، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی مسلط باشند.همچنین دانشجوی رشته مدیریت بخصوص مدیریت صنعتی باید دردروس ریاضی و آمار قوی باشد.
لازم است دانشجوی مدیریت جهانگردی، به تاریخ و فرهنگ خود و به درس جغرافیا علاقه‌مند باشد و از روابط اجتماعی بالایی برخوردار بوده و به یک زبان خارجی مثل انگلیسی،فرانسه یا عربی تسلط داشته باشد تا بتواند با جهانگردان خارجی به‌آسانی ارتباط برقرار کند.

 

 

 

شماره تماس ثبت نام دوره های کسب وکار :09365058311

ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی یکشنبه 29 فروردین 1400 زمان : 11:38 نظرات (0)
بازدید : 38

دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA در رشت 

 

 

دوره MBA یکی از محبوب ترین دوره های مدیریتی در دنیا است. هر ساله مدیران بسیاری برای ارتقا دانش و مهارت های مدیریتی خود در دوره های MBA تحصیل میکنند. با وجود اینکه نام و رویکرد این دوره برای اغلب فعالان حوزه کسب و کار آشنا است، اما همچنان سوالات بسیاری در ذهن افرادی که متقاضی دوره هستند وجود دارد. سوالاتی که پاسخ به آن ها میتواند مسیر حرفه ای افراد را تا اندازه زیادی دستخوش تغییر کند.

 دوره MBA چیست؟
 

MBA، مخفف عبارت Master of Business Administration، دوره مدیریت راهبردی کسب و کار است. یک دوره مهارت آموزی که بیش از 100 سال از عمر آن میگذرد. دوره MBA اوایل قرن بیستم در پی صنعتی شدن ایالات متحده متولد شد. زمانی که دیگر شیوه های سنتی، پاسخگوی نیازهای مدیریتی در فضای کسب و کار نبود. این حجم از تولید، نیروی کار، این میزان از شتاب در تغییرات و ورود ماشین آلات و ابزارهای جدیدِ کاری معادلات را تغییر داده بود. حالا کارخانه ها نیاز داشتند تا در مدیریت امور از متخصصان و افرادی با مهارتهای مدیریتی ویژه استفاده کنند. دوره MBA به وجود آمد تا مدیرانی با مهارت روز را وارد بازار کسب و کار کند. از آن زمان تا کنون، مدیران در سراسر دنیا برای ارتقای مهارتهای مدیریتی خود در دوره های MBA شرکت میکنند. سرفصل ها و محتوای این دوره ها متناسب با زمان، نیاز بازار و صنایع مختلف، مدام در حال به روز شدن و تغییر است.

دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA در رشت 

 ویژگی های دوره عالی مدیریت کسب و کار:

اثربخشی دوره‌های MBA به ترکیب شرکت‌کنندگان آن وابسته است، از این رو در فرآیند ارزیابی و انتخاب اولیه، افرادی انتخاب می‌شوند که در ضمن داشتن امتیازات لازم، انگیزه یادگیری، رشد و توسعه شخصی را داشته باشند.

انتخاب مدرسان در این دوره بر اساس معیارهای چندگانه از جمله سابقه کار حرفه‌ای و قابلیت تدریس انجام می‌شود تا بالاترین اثربخشی در دوره تامین شود.
ساختار و محتوای دوره بر مبنای دوره‌های مشابه موسسات بین المللی طراحی شده و با توجه به نیاز مخاطب ایرانی بهینه‌سازی شده است.

شماره تماس  دوره توسعه فردی در رشت  :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com

کاظمی شنبه 28 فروردین 1400 زمان : 12:55 نظرات (0)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1400